Brand Brand Brand
  • BM  
  • EN
HUBUNGI KAMI
  • Perkhidmatan Telefon
  • Set Semula Kata Laluan

Perkhidmatan Telefon

Perkhidmatan Telefon
Talian telefon HASiL Care Line adalah seperti dibawah;

Talian Bebas Tol 03-8911 1000 (LHDN)
Tekan 1 (B. Malaysia)
Tekan 2 (B. Inggeris)
seterusnya
Tekan 3 (e-Filing)
 
Talian luar negara +603-8911 1100
Talian terus e-Filing 03-8911 1400

Sila nyatakan nama penuh, nombor cukai pendapatan dan nombor telefon anda semasa menghubungi kami melalui telefon.

Adalah dimaklumkan, dalam usaha untuk mempertingkatkan mutu perkhidmatan kami, setiap perbualan telefon akan dirakam untuk tujuan pengawalan kualiti dan latihan.

Waktu perkhidmatan HASiL Care Line:

Isnin hingga Jumaat : 9.00 pagi - 5.00 petang

Waktu Puncak Perkhidmatan Telefon di HASiL Care Line

Untuk memudahkan urusan tuan/puan, adalah dimaklumkan bahawa waktu puncak bagi perkhidmatan talian telefon HASiL Care Line adalah mulai jam 10.30 pagi hingga 12.30 tengah hari dan 2 petang hingga 4.30 petang.

Sekiranya tuan/puan mengalami masalah menghubungi HASiL Care Line pada waktu puncak yang dinyatakan di atas, tuan/puan juga boleh menghubungi mana-mana Cawangan LHDNM untuk mendapatkan bantuan.


Borang Maklumbalas Pelanggan

Sila klik di sini untuk ke Borang Maklumbalas Pelanggan.





© Hak Cipta Terpelihara 2018 Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia