Perkhidmatan Telefon
Perkhidmatan Telefon
Talian telefon HASiL Care Line adalah seperti dibawah;
Talian Bebas Tol |
03-8911 1000 (LHDN)
Tekan 1 (B. Malaysia)
Tekan 2 (B. Inggeris)
seterusnya
Tekan 3 (e-Filing)
|
|
Talian luar negara |
+603-8911 1100 |
Talian terus e-Filing |
03-8911 1400 |
Sila nyatakan nama penuh, nombor cukai pendapatan dan nombor telefon anda semasa menghubungi kami melalui telefon.
Adalah dimaklumkan, dalam usaha untuk mempertingkatkan mutu perkhidmatan kami, setiap perbualan telefon akan dirakam untuk tujuan pengawalan kualiti
dan latihan.
Waktu perkhidmatan HASiL Care Line:
Isnin hingga Jumaat : 9.00 pagi - 5.00 petang
Waktu Puncak Perkhidmatan Telefon di HASiL Care Line
Untuk memudahkan urusan tuan/puan, adalah dimaklumkan bahawa waktu puncak bagi perkhidmatan talian telefon HASiL Care Line adalah mulai
jam 10.30 pagi hingga 12.30 tengah hari dan 2 petang hingga 4.30 petang.
Sekiranya tuan/puan mengalami masalah menghubungi HASiL Care Line pada waktu puncak yang dinyatakan di atas, tuan/puan juga boleh menghubungi
mana-mana Cawangan LHDNM untuk mendapatkan bantuan.
Borang Maklumbalas Pelanggan
Sila klik di
sini untuk ke Borang Maklumbalas Pelanggan.